dilluns, 6 de març de 2017

Sessió 19: 28 de Febrer 2017

Avui hem portat una cançó nova: "La otra piel". És una cançó per solista i la farà la Lidia. Diferents persones han preguntat si farem més cançons de solistes. Hem d'aclarir que no. Aquesta ja és la 5a cançó i només queda la final, que serà coral. D'alguna manera és positiu que aquestes persones demanin ara cantar, quan abans van dir que no. És una bona senyal de motivació, de pèrdua de por i de més confiança.

Hem fet els dos grups de treball i hem seguit fent teatre i cant. A la primera hora els músics han estat cantant.

També hem portat el guió escrit, la versió d'assaig i això vol dir que encara hi poden haver alguns petits canvis de frases i/o accions. Hem assajat la 2a escena. A segona hora hem assajat una part de la 3a escena i de la 5a escena. Els músics han practicat la cançó ESTIC CONTENT.

A última hora hem fet conjuntament la cançó ESTIC CONTENT, música, cant i actuació. Hem intentat jugar amb les sabates al mateix temps que cantaven, però llavors l'atenció general, no estava tant en cantar sinó en com en jugar amb les sabates. Hem de començar a pautar alguns moviments que puguin ajudar a que no es despistin amb tanta facilitat. 

Avui hem fet una reunió amb el claustre per explicar detalls de l'òpera i pensar formes d'interactuar tota l'escola amb les qüestions més importants amb les que treballem. Què vol dir està boig? Hem comentat alguns estigmes i prejudicis sobre les persones amb malaltia mental. Hem presentat la cançó ESTEM CONTENTS, que serà la que tots els cursos practicaran.

A la tarda hem fet la reunió amb les famílies per explicar com va el procés i per demanar suport per realitzar les màscares i buscar un vestuari addient. Conèixer els familiars dels nens i nenes que participen en el projecte ha sigut molt agradable i ens fa sentir més a prop.

Hem estat parlant amb la Míriam per poder aprofitar una part del treball de West side story, que han fet per carnestoltes.


Aquest mes de març comença el compte enrrere!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada